Sada - bypassový mikrofiltr motorového oleje
Průměr závitu připojení | 1/4" NPT |
Filtrace částic větších než | 1/10 µm |
Prodloužení intervalů výměny oleje | 150.000 km* |
Měrná kapacita filtrační jednotky | 11 l** |
Výměna filtrační vložky | 10.000 km*** |
Doplnění oleje při výměně filtr. mikrovložky | 0,3 l |
Rozměry jednotky | Válec o Ø 15cm a výšce 20cm |
Sada obsahuje:
- 1 ks filtrační jednotky
- 1 ks adaptéru pod plnoprůtokový palivový filtr včetně 2 ks propojovacích hadic s připojením vnějším 1/4“ a armatur
- 5 ks mikrofiltračních vložek
Je nutno zadat délku hadic – vzhledem k umístění filtru v motorovém prostoru vozidla. Hadice je poté vyrobena na míru. Jedná se o hadice s nalisovanými konci pro tlak 40 atm.
Šroubení adaptéru: Rozměry nutno přesně uvést v objednávce, individuálně dle Vašeho vozu, neboť se jedná o různé typy výrobků !!! (nejčasteji bývají závity pro čidlo MO v rozměru M10)
Ideální je, pokud máte klasický šroubovací olejový filtr. Instalace je naprosto jednoduchá: adaptér vložíte pod tento standartní šroubovací filtr. Přesný rozměr středového šroubu pro Váš vůz naleznete zde.
Postup zjištění typu adaptéru zde:
- ze seznamu vyberete výrobce Vašeho vozu
- následně vyberete modelovou řadu
- poté vyberete přesný typ vozu a kliknete na písmenko "i" na začátku příslušeného řádku
- Následně kliknete na symbol "olejničky" a pak na označení filtru.V tabulce pod písmenkem G je pak uveden rozměr středového šroubu filtru přesně pro Váš vůz.
- 3/4"-16 UNF
- M 16
- M 18
- M 20
- M 22
- VW-Skoda-Seat-Audi (od roku 2002)
Ujistěte se, zda je Váš vůz skutečně vybaven šroubovacím filtrem a ne patronovým.
V případě že je automobil vybaven patronovým filtrem nelze pouzit dodavany adapter (u patronovych filtru) tak je nejjednodusi pripojeni pres T-kus v miste cidla tlaku motorového oleje. T-kus-adapter bude mit jeden vstup - stejný jako pro čidlo MO ale sameček, druhý vstup bude mit stejný jako orig. pro čidlo MO - samička a třetí na dodávanou hadici se závitem 1/4
Např. v novějších automobilech s motory z koncernu VW tj. Škoda Octavia, Škoda Fabie, Seat, Audi, VW bývají patronové filtry, kde se mění pouze vnitřek filtru.NOVINKA: pro naftové motory z koncernu VW jsme po delších testech rovněž vyvinuli a nabízíme příslušný adaptér !!
Upozornění: Nenechte se zmást "odbornými" názory a "neinformovanými skeptiky" které především podporují odbyt ropných výrobku tím že tvrdí že se i při mikrofiltraci aditiva spotřebují a olej je nutno z tohoto důvodu měnit každých 10-15.000km. Při použití naší mikrofiltrační sady (pokud nejezdíte zrovna na RO) se při každé výměně µ-celulózové filtrční vložky (cca. 40,-Kč) doplňuje ca. 1/2 litru motorového oleje. Doplněním oleje se zároveň doplní evt. spotřebovaná aditiva.
Opatrní a skeptici (když se jedná o Váš motor tak opatrnosti není nikdy nazbyt) si pak nechají provést laboratortní rozbor motorového oleje. Tak lze zjistit skutečný stav motorového oleje.
Dodavatel: europecon s.r.o.