Sada - bypassový mikrofiltr motorového oleje

Tisk
Kompletní sada pro mikrofiltraci motorového oleje, určená k zabudování do Vašeho vozu.
Včetně dopravy Česká Pošta - Cenný balík v ceně 135,00 Kč
Včetně dopravy Česká Pošta - Balík do ruky v ceně 140,00 Kč
Včetně dopravy Česká Pošta - Slovensko v ceně 270,00 Kč
Včetně dopravy Osobní odběr v ceně 0,00 Kč
Prodejní cena5118,30 Kč
Prodejní cena bez DPH4230,00 Kč
Sleva
Cena / kg:
Šroubení
Délka připojovacích hadic
Popis
Technické údaje:
Průměr závitu připojení 1/4" NPT
Filtrace částic větších než 1/10 µm
Prodloužení intervalů výměny oleje 150.000 km*
Měrná kapacita filtrační jednotky 11 l**
Výměna filtrační vložky 10.000 km***
Doplnění oleje při výměně filtr. mikrovložky 0,3 l
Rozměry jednotky Válec o Ø 15cm a výšce 20cm

Sada obsahuje:

  • 1 ks filtrační jednotky
  • 1 ks adaptéru pod plnoprůtokový palivový filtr včetně 2 ks propojovacích hadic s připojením vnějším 1/4“ a armatur
  • 5 ks mikrofiltračních vložek

Je nutno zadat délku hadic – vzhledem k umístění filtru v motorovém prostoru vozidla. Hadice je poté vyrobena na míru. Jedná se o hadice s nalisovanými konci pro tlak 40 atm.

Šroubení adaptéru: Rozměry nutno přesně uvést v objednávce, individuálně dle Vašeho vozu, neboť se jedná o různé typy výrobků !!! (nejčasteji bývají závity pro čidlo MO v rozměru M10)

Ideální je, pokud máte klasický šroubovací olejový filtr. Instalace je naprosto jednoduchá: adaptér vložíte pod tento standartní šroubovací filtr. Přesný rozměr středového šroubu pro Váš vůz naleznete zde

Postup zjištění typu adaptéru zde:

  • ze seznamu vyberete výrobce Vašeho vozu 
  • následně vyberete modelovou  řadu
  • poté vyberete přesný typ vozu a kliknete na písmenko "i" na začátku příslušeného řádku
  • Následně kliknete na symbol "olejničky" a pak na označení filtru.V tabulce pod písmenkem G je pak uveden rozměr středového šroubu filtru přesně pro Váš vůz.
Možné rozměry a označení jsou např.
  • 3/4"-16 UNF
  • M 16
  • M 18
  • M 20
  • M 22
  • VW-Skoda-Seat-Audi (od roku 2002)

Ujistěte se, zda je Váš vůz skutečně vybaven šroubovacím filtrem a ne patronovým.

V případě že je automobil vybaven patronovým filtrem  nelze pouzit dodavany adapter (u patronovych filtru) tak je nejjednodusi pripojeni pres T-kus v miste cidla tlaku motorového oleje. T-kus-adapter bude mit jeden vstup - stejný jako pro čidlo MO ale sameček, druhý vstup bude mit stejný jako orig. pro čidlo MO - samička a třetí na dodávanou hadici se závitem 1/4

Např. v novějších automobilech s motory z koncernu VW tj.  Škoda Octavia, Škoda  Fabie, Seat, Audi, VW bývají  patronové filtry, kde se mění pouze vnitřek filtru.NOVINKA: pro naftové motory z koncernu VW jsme po delších testech rovněž vyvinuli a nabízíme příslušný adaptér !!

 

Upozornění: Nenechte se zmást "odbornými" názory a "neinformovanými skeptiky" které především podporují  odbyt ropných výrobku tím že tvrdí že se i při mikrofiltraci aditiva spotřebují a olej je nutno z tohoto důvodu měnit každých  10-15.000km.  Při použití naší mikrofiltrační sady (pokud nejezdíte zrovna na RO) se při každé výměně µ-celulózové filtrční vložky (cca. 40,-Kč) doplňuje ca. 1/2 litru motorového oleje. Doplněním oleje se zároveň doplní evt. spotřebovaná aditiva.

Opatrní a skeptici (když se jedná o Váš motor tak opatrnosti není nikdy nazbyt) si pak nechají provést  laboratortní rozbor motorového oleje. Tak lze zjistit skutečný stav motorového oleje.

Další informace k použití obtokových mikro filtrů  

Hodnocení

Zatím zde není žádné hodnocení tohoto produktu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací